Методична робота в гімназії – спеціально  організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога. Вона зв'язує в єдине ціле всю систему роботи в гімназії. 

Основні напрямки методичної роботи:

  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України; 
  • —надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • —пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • —покращення роботи з обдарованими дітьми;
  •  вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально-виховний процес.

Проблема, над якою працює гімназія:

 

Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог Нової української школи

 

 

Пріоритетні завдання роботи гімназії: 

 

1.      Забезпечення реалізації Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова
українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р), Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688) (у 1-3 класах), Державного стандарту початкової загальної
освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 (у 4-х класах); Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.

2.      Розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей як синтезу здібностей, знань, умінь і практичних навичок, необхідних для подальшої життєдіяльності.

3.      Виховання громадянина – патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, чітко орієнтується в сучасних реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлений до життя і праці в ХХІ столітті.

4.      Формування методичної культури, досягнення професійної майстерності педагогів.

5.      Перехід від інформативної моделі викладання до мотиваційного забезпечення самоосвіти.

6.      Удосконалення форм і методів проведення сучасного уроку, впровадження в навчальну практику інноваційних освітніх технологій та педагогічних методик, використання ППД.

7.      Широке здійснення індивідуалізації навчання та диференційованого підходу до учнів, використання в процесі роботи з дітьми психолого-педагогічної діагностики.

8.      Демократизація управління і внутрішньошкільних відносин.

9.      Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.

10. Залучення батьків та громадськості до участі в навчально-виховному процесі.

11. Збереження і зміцнення науково-методичної та матеріально-технічної бази гімназії.

12.  Педагогіка партнерства між всіма учасниками освітнього процесу.

13. Формування культури академічної доброчесності в учнів.

14. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм.