Методична робота в гімназії – спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога. Вона зв'язує в єдине ціле всю систему роботи в гімназії.
Основні напрямки методичної роботи:
Проблема, над якою працює гімназія:
Реалізація основних напрямків оновлення освітніх процесів з урахуванням вимог Нової української школи
Пріоритетні завдання роботи гімназії:
1.
Забезпечення реалізації Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова
українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету
Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р), Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (у редакції постанови Кабінету
Міністрів України від 24.07.2019 № 688) (у 1-3 класах), Державного стандарту початкової загальної
освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 (у 4-х класах); Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.
2. Розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей як синтезу здібностей, знань, умінь і практичних навичок, необхідних для подальшої життєдіяльності.
3. Виховання громадянина – патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, чітко орієнтується в сучасних реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлений до життя і праці в ХХІ столітті.
4. Формування методичної культури, досягнення професійної майстерності педагогів.
5. Перехід від інформативної моделі викладання до мотиваційного забезпечення самоосвіти.
6. Удосконалення форм і методів проведення сучасного уроку, впровадження в навчальну практику інноваційних освітніх технологій та педагогічних методик, використання ППД.
7. Широке здійснення індивідуалізації навчання та диференційованого підходу до учнів, використання в процесі роботи з дітьми психолого-педагогічної діагностики.
8. Демократизація управління і внутрішньошкільних відносин.
9. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
10. Залучення батьків та громадськості до участі в навчально-виховному процесі.
11. Збереження і зміцнення науково-методичної та матеріально-технічної бази гімназії.
12. Педагогіка партнерства між всіма учасниками освітнього процесу.
13. Формування культури академічної доброчесності в учнів.
14. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм.